Pagina's

zaterdag 15 mei 2010

Opruimwoede en verzamelwoede


22 volgers! Wauw! Sinds ik de 'wereld van het blog' heb ontdekt dankzij Christel heb ik ZOveel inspiratie opgedaan, vooral qua kleuren. Combinaties die ik zelf nooit had bedacht en toch heel mooi blijken te zijn bijvoorbeeld, leuk hoor!

Omdat ik zag dat ik ook wat Engelse volgers heb zal ik de omschrijving onder de foto's ook in het Engels erbij zetten. 
Because I have a couple of English and foreign followers I decided to translate the description of my photographs in English.

Gisteren hebben we de laatste hand gelegd aan het opruimen van de kinderkamers, en ik ben zo blij met het resultaat, de kinderen spelen ineens ook weer veel leuker.
Hieronder wat foto's van hun kamers.

Below some pictures of the rooms of our kids. We've been throwing out some old toys and cleaning the rooms. Our four kids are so much happier with their toys now that the toys don't lie on top of a pile..


I made the drawing on this picture for our Eldest Girl. 
De foto hierboven is van een aquarel die ik voor onze oudste meid heb gemaakt.

De foto hieronder van de kamer van Kleinste Jongen is van een muurschildering waar ik mee bezig ben.



Vandaag zijn we naar een boekenmarkt geweest in het centrum van ons stadje, we hebben daar onze slag weer geslagen want die hobby delen mijn lief en ik, boeken verzamelen!

I share a hobby with my husband, we collect books and comics. Today we've bought a lot of them at a bookmarket.

Ik heb nog een sleutelhanger gemaakt voor Oudste Meid.
I've made a keychain for our Eldest Girl.

Gisteren heb ik tegen verwachting in ontspannen zitten naaien aan mijn tas. Hij is nu klaar, nu de bloemengrannies nog! Op de foto staat nog maar 1 hengsel maar het zijn er twee. ;)

The lining for my flower-crochet-bag is finished! Now I have to work on the crochet flowers for the outside of the bag!

Zo, en nu nog even hangen voor een filmpje met de kids, lekker! Pak m'n haakwerkje er nog even bij!

Liefs,
The Crafty Witch

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor het noemen hoor :) Fijn dat ik nog iemand tot bloggen heb aangezet. Ik durf nog niet in het engels. Denk steeds in tijd voor voor plaats, of plaats voor tijd? Weet het al niet meer. Mooi word je tas. Ik ben bezig met een poncho, tenminste ik denk dat dat het word.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerst plaats dan tijd. Ezelsbruggetje; de p komt voor de t in het alfabet! P voor de T.. ;)

    Engels lukt je wel!
    Dat van mij zal wel niet perfect zijn maar dat is jammer dan hoor, maar ik snap het wel, je wilt het dan goed doen hé?

    B\Wat voor kleur word je poncho/ander ding?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, you've been very busy and everything looks nice and orderly - I especially love the underwater scene with the dophins on the wall...very nice! I wouldn't mind looking at that before falling asleep :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke foto's van o zo herkenbare taferelen!

    Een fijne avond en een hele leuke nieuwe week. xx

    BeantwoordenVerwijderen