Pagina's

zaterdag 24 september 2011

Het regent garen! ** It's raining yarn!


Weetje...ik ben gewoon helemaal onder de indruk van jullie ontzettend lieve berichtjes! Fijn om weer hier te zijn. Ik probeer zelf ook langs jullie blogs te gaan want dat vind ik altijd zo heerlijk! Net alsof je een oneindig tijdschrift leest met op elke pagina weer mooie plaatjes en boeiende verhalen.
**

I can't believe all the nice comments! Thank you for welcoming me again. So sweet of you guys! I visited some blogs already but I will keep doing this again because I love reading blogs, it is like reading a never ending magazine with pictures en compelling stories! 
** 

Deze week heb ik een rond kussentje gemaakt voor in de ronde stoelen. Ik vind hem zelf erg leuk geworden en het garen is zooo zacht! Rico essentials merino DK is het garen en ik kan daar wel 20 dekens van maken, zo zacht en warm! Mijn deken wordt dan ook heerlijk! Het garen voelt lekker zwaar en dat is fijn op een frisse herfstavond!
**

This past week I have been working on a little round cushion for my round chairs. I like how it turned out and how it feels! The Rico essentials merino dk yarn is absolutely one of my 2 favorite Rico yarns. I could make 20 blankets with them and not get tired of working with it.
**




Ik wilde graag nog een deken maken voor thuis want de Herfstblaadjes deken is bijna klaar en en nog een babydekentje voor een lief vriendinnetje van me. Ze verwacht haar kindje in januari. Ik denk dat ik een ripple ga maken. In lekker speelse kleuren voor een babytje. Dus heb ik voor de verandering wat acrylgaren gekocht van Stylcraft. Stylecraft Special DK. Geweldige kleuren!
**
I want to make another blanket for our home, The Autumn leaves blanket is almost finished and I want to start on something new so I can switch between the two.
Also; good friend of mine is having a baby and I want to make a ripple blanket in nice bright colours. So for both blankets I bought some acrylicyarn from Stylecraft. Stylecraft Special DK.  Fantastic colours!





De onderste foto is hetzelfde patroon als mijn bloemen onderzetters maar dan met het Stylecraft garen om het garen te proberen.
**
This last picture is the same pattern as my flower coasters but with the Stylecraft yarn. I tried it to test the yarn.


**
Liefs**Love,
Saskia







15 opmerkingen:

  1. Wauw....wat een prachtige kleuren heb je daar liggen zeg, ik zit me hier helemaal te verlekkeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, wat een kleurenpracht! Mooi kussentje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak jij toch een mooie dingen, elke keer verbaas ik me er weer over!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful cushions, blankets and chairs. Love all the colors of yarn. Glad you are back.
    Meredith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk voorraadje kleur heb je daar! Mooi kussentje en ook een erg leuke ronde stoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I missed you! Glad you're back and I hope you pop over to see my blog post today.. I went to a fiber show and you would NOT believe all the yarns and fibers I saw!! Awesome!!
    ((hugs)), Teresa :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kussentje. Mooie rustige kleuren.
    En wat heerlijk toch al die bollen wol. Ik word daar zo hebberig van ;-)

    Fijne zondag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig kussen en wat een mooie collectie katoentjes/.wol bij elkaar! daar word je helemaal vrolijk en geinspireerd van! ben benieuwd naar je dekens hoe die worden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prchtig zeg al die kleuren!
    Die stoel is ook echt heel leuk. Dat kussentje staat er super bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooii!!! En prachtige kleuren!!
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love your work. The pictures of the castles are beautiful also.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stylecraft heeft heerlijke kleuren hè? Ik heb hier een flinke voorraad liggen van bijna alle kleuren en ik wil ook een ripple maken,maar dan voor mezelf. Voor vrienden ben ik een grannystripe aan het maken voor de kleine met grey,silver en sherbert <3
    Rico creative coton en stylecraft special dk zijn mijn favorieten!
    En je bloemetjes zijn super! Heerlijk knallende, vrolijk, om blij van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Verkoop je die stylecraft garen ook zelf??
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hé, je hebt je layout een makeover gegeven ! Gaaf !
    Helemaal mooi, die herfsbomen en blauwe lucht !
    En nog steeds mooi rustig dus lekker leesbaar, wow ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen