Pagina's

donderdag 6 oktober 2011

Haken als ontspanning ** Crochet to relax



Zoals jullie weten ben ik een tijdje niet zo actief geweest. De ouders onder jullie zullen wel herkennen dat het soms zwaar is om te combineren; werk, gezin, allerlei verplichtingen en ondertussen ook nog toekomen aan jezelf.
Omdat ik zoek naar ontspanning is haken juist een welkom rustmoment tussen alle hectiek door. Daarom ben ik begonnen met een deken in golfpatroon (Lucy's neat Ripple pattern) met het Stylecraft garen wat ik laatste heb aangeschaft. Dit patroon werkt erg ontspannen door de constante herhaling. Heerlijk!
 **
As you know I haven't been blogging much the last couple of months. The parents among you will recognise that it can be rough at times, combining family, work, all kinds of obligations and trying to get some time for yourself. 
Because crochet means relaxation for me it is a welcome break from all the chaos!  That why I started a Ripple blanket, the pattern  (Lucy's neat Ripple pattern) is very repetative and that makes it very relaxing to work on. I use the STylecraft yarn I recently bought online.





Liefs**Love,
Saskia

26 opmerkingen:

  1. It is beautiful - the colours are fab! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat is die mooi, en groot. Een hele klus, maar een super resultaat :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer herkenbaar inderdaad....
    Dit is prachtig, en groot ! Wordt het een sprei?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet precies wat je bedoelt! zalig om zo eventjes te kunnen wegdromen en toch nuttig bezig te zijn. Succes ermee! Je maakt superleuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat een prachtige kleuren.
    Haken is mijn meditatie.
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf!

    Super garen, mag ik vragen waar je het besteld hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amazing! the colors are wonderful!
    Angie
    www.lemondedesucrette.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kleuren en een prachtige deken! veel succes er nog mee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastische kleuren en volgens mij wordt dat een kingsize deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW ! Wordt echt super !
    hm, als ik dat zie, ga ik toch weer twijfelen.. wilde na mijn huidige project een granny-stripe dekentje maken, maar ripple is óók wel... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een heerlijke deken. Staat bij mij ook nog op de planning ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig al die kleuren, super mooi, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love it.. the neat ripple will be my next project, I have a whole Lucy pack of Stylecraft in my "yarn room". ((hugs)), Teresa :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Rustig aan doen he! Ontspan maar lekker bij deze prachtige deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou dat is toevallig. Ik kom de laatste tijd ook weinig toe aan haken. En heb laatst ook Stylecraft garen besteld en had ook in gedachten dat ik het ripple patroon van Attic 24 zou gaan doen! Nu alleen nog even een begin maken. Dat van jou ziet er in elk geval al prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik ben juist hetzelfde begonnen, maar dan voor een kussen om te beginnen, en vind het ook een leuk patroontje dat je relax kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaaa, dit is een heerlijk patroon! Heb het ook gedaan!
    Het wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cores muito bonitas fizeram um trabalho lindíssimo.

    bjs

    Nélia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi, that looks beautiful. I've yet to see a ripple that has colours that look more beautiful than the stylecraft. I think you have chosen your own colours rather than go for the 'Lucy pack'? I think I can see raspberry in there. This looks gorgeous - you will love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Absolutely gorgeous ripple, the Stylecraft colours you'e using looks amazing together.
    \love it\|!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen