Pagina's

vrijdag 13 januari 2012

200 Happy Squares: 14 squares!

Dag 14** Day 14
13 januari ** january 13th
13 squares!

Hoi! Mooi hé? 14 vierkantjes? Het begint echt al ergens op te lijken als je ze naast elkaar legt!
**
Hi! Nice, isn't it, 14 squares? When you put them next to each other you really get an idea how the blanket will look!
De afgelopen dagen heb ik tussen de bedrijven door gehaakt. Zo trots op mezelf dat ik ze toch allemaal af heb gekregen! Twee weken geleden stootte ik mijn pink aan mijn rechterhand en hoewel ik dacht dat het wel meeviel bleek het een complexe breuk te zijn, afgelopen week toch maar mee naar de huisarts gegaan. Die stuurde me door en komende dinsdag word ik geopereerd. Vandaar dat ik wat minder heb geblogd en de komende week zal het nog wel even wat stiller zijnvan mijn kant. Maar we haken gewoon door! (wat wel luktals ik wat vaker rust)
**
Between all kinds of busy responsibilities I have been able to finish all the squares and I'm still on schedule! So proud of myself! Two weeks ago I broke the pinkyfinger of my right hand. I thought it was just sprained but it turned out to be a complex fracture. I went to the GP's office on tuesday and he sent me to the hospital. Next tuesday they will try to fix my finger with surgery. That's the reason I haven't been writing here and the next week I won't have much time either. But I'll keep crocheting (which is possible, but I need t stop and rest my hand more than usual.)

Ik wens jullie een fijne week!
**
Have a nice week!

Liefs*Love,
Saskia

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi met dat d rood aan de randen. Wat vervelend van je vinger hopelijk is het vlug weer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ojeetje toch, een complexe breuk. Succes dinsdag met de operatie.

    Je blokken zijn prachtig!

    Lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kleuren daar word je helemaal vrolijk van
    Beterschap met je vinger en hoop dat het snel mag genezen
    Kijk uit naar het patroon van je wil zo graag iets anders tussendoor gaan haken ipv het zwarte was ik nu al een poos mee bezig ben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge, dat je toch nog kunt haken...
    Je vierkantjes zien er zo vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good luck with your surgery. Love all the squares.
    Happy Weekend,
    Meredith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Saskia, I'm so sorry to hear about your broken finger.. and to have to have surgery.. oh dear. I'm glad you can still crochet. You'll be in my thoughts.. ((hugs)), Teresa :-) OH.. and I adore the colors your using in your granny squares, especially tying it all together with RED!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh nee, een gebroken pink! Moet behoorlijk pijnlijk zijn, doe het toch maar wat kalmpjes aan met het haken (hoewel ik me kan voorstellen dat die vierkantjes verslavend zijn :-)) Veel succes met de operatie dinsdag xxxx

    BeantwoordenVerwijderen