Pagina's

woensdag 4 januari 2012

Kalmte** Serenity & Square #5


Dag 5** Day 5
4 januari ** january 4th
Square #5

Rust en kalmte, steeds meer en meer leer ik dat ik dat echt nodig heb. Een moment voor mezelf, gewoon even voorlezen aan de kinderen, een boswandeling maken..heerlijk. Die momenten koester ik. Vandaag had ik dat ook even nodig. Dus koos ik vandaag voor rustgevende kleuren..
**
Serenity and relaxation, the last year I have been realizing more and more that this is essential for me.. A moment just for me, reading a bedtime story to the children, go out for a walk in the forest...wonderful! I cherish those moments. I needed this today, so I chose soothing colours for the square.

Vanmiddag haalde ik wat heerlijke groene thee met jasmijn. Normaal vind ik dit veel te bitter maar deze van Rituals is heerlijk! En dus had ik mijn serene momentje...
**
This afternoon I bought some lovely green tea with jasmine. I don't particularly like green tea but this one from Rituals is not bitter at all! I'm so glad I had a moment to relax...


Liefs**Love,
Saskia

8 opmerkingen:

  1. Ah... green tea is not my favourite.. but I might try that one if it is a bit nicer? Beautiful square Saskia :)x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. worden prachtige grannys zo mooie vrolijke kleuren
    Zodra ik mijn deken van mijn dochter af heb ga ik ook met fleurige kleuren haken
    Vind dit wel een heel mooi patroon misschien dat je het patroon met je bloggers wilt delen?
    Groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie granny's heb je tot nu toe al gemaakt.
    En lekker blijven pakken, die momentjes hoor. Dat heeft iedereen nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stocki: I agree, I don't care much for green tea but I do like Jasmine, so I wanted to try it and the lady in the shop offered me a cup and it is really nice!
    @Anita Ja, saaie kleuren, ik kan me er niet toe zetten! Zo heb ik nog nooit een dikke sjaal voor mezelf gehaakt/gebreidt, gewoonweg omdat ik een wintersjaal in een effen leur mooier vind maar te saai om zelf te maken! Ik ben van plan om dit weekend het patroon online te zetten!
    @Rachel: Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o heerlijk die thee van rituals . als je die winkel alleen al ruikt met al die heerlijke geurtjes...

    Groetjes
    Franca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad Franca! mmm! Heb vanochtend voor op mn werk nog even wat Earl Grey thee gehaald...ook al zoooo heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit !
    En Rituals en rustmomenten klinken ook niet verkeerd.. :-)

    Die theepot & kop blijft ook geweldig ! Alleen al daarom zou je elke dag aan de thee gaan.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie square, deze! Ik ben al benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. :)
    De Rituals thee met zoethout en steranijs is ook heerlijk, komt bovendien in een prachtig doosje!!

    BeantwoordenVerwijderen